Skoldag

jag kan bara säga äntligen. Nu börjar rutinerna igen. Även om nu vissa inte vill gå i skolan så är det bra att komma i säng, äta regelbundet och lite gymnastik.

Även min träning startar idag och det ska bli kul. Jobbigt oxå hoppas jag.

Har lite att uträtta idag, Diane och jag ska träffa gamla mormor och Diane ska till skolan och prata med studievägledaren och kurser.
Ja så ser det ut idag. Måste klippa gräs oxå, glöm inte det.

Igår var en härlig dag, alla mina tjejer och maken hade köpt en STOR korg
med frukt, ost, vin, diverse oliver, marinerad vitlök och soltorkade tomater.
SÅ fint.
Sonen med Sambo hade införskaffat en STOR bunt med lotter, med förhoppningen att
 vinsten skulle få med dom till Thailand. Men tyvärr så blev utdelningen endast en tia.


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0